Gwarancja+

Czym jest usługa Gwarancja+?
Gwarancja+ to całkowicie darmowy szereg specjalnych rozwiązań świadczonych w okresie gwarancyjnym, przygotowanych z myślą o naszych Klientach. Profesjonalna i szybka opieka serwisowa door-to-door oraz możliwość zwrotu nowej e-hulajnogi w ciągu 30 dni od zakupu na nasz koszt.
W ramach usługi Klient ma zapewniony bezpłatny odbiór, naprawę i zwrot uszkodzonego sprzętu w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu. Postaramy się, by okres naprawy trwał maksymalnie 7 dni!

Gwarancja+ krok po kroku

Aby rozpocząć procedurę reklamacyjną, kliknij: zgłoś reklamację.
Paczka z naprawionym sprzętem wróciła? Pamiętaj, by przy kurierze sprawdzić ją dokładnie:
1. Upewnij się, że opakowanie nie jest zgniecione, zmoczone, lub w jakikolwiek sposób uszkodzone; sprawdź też, czy nie było otwierane.
2. Otwórz paczkę w obecności kuriera. Sprawdź, czy wszystkie elementy są na miejscu, oraz czy e-hulajnoga nie uległa dodatkowym uszkodzeniom podczas transportu.
Jeśli zauważysz jakieś uchybienia w obecności kuriera spisz protokół szkody, ułatwi to zgłoszenie roszczenia do firmy kurierskiej.