Procedura reklamacyjna dla zgłoszenia on-line


W przypadku wady produktu, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny.




Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:



>> uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie dowodu zakupu (faktura/paragon)

>> dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny


Nabywca dostarcza reklamowany produkt do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką!).

Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym pewne zabezpieczenie produktu w czasie transportu. Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego sprzęt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji. Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz SMS. Można także ręcznie sprawdzić status reklamacji w aplikacji.

Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego.


Przejdź do zgłoszenia reklamacji: