Czym jest usługa Gwarancja+?

Gwarancja+ to całkowicie darmowy szereg specjalnych rozwiązań świadczonych w okresie gwarancyjnym, przygotowanych z myślą o naszych Klientach. Profesjonalna i szybka opieka serwisowa door-2-door oraz możliwość zwrotu nowej e-hulajnogi w ciągu 30 dni od zakupu na nasz koszt.


W ramach usługi Klient ma zapewniony bezpłatny odbiór, naprawę i zwrot uszkodzonego sprzętu w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu.
Postaramy się, by okres naprawy trwał maksymalnie 7 dni!









Gwarancja+ krok po kroku






Aby rozpocząć procedurę reklamacyjną, kliknij: zgłoś reklamację.


Paczka z naprawionym sprzętem wróciła? Pamiętaj, by przy kurierze sprawdzić ją dokładnie:


1.    Upewnij się, że opakowanie nie jest zgniecione, zmoczone, lub w jakikolwiek sposób uszkodzone; sprawdź też, czy nie było otwierane.

2.    Otwórz ją w obecności kuriera. Sprawdź, czy wszystkie elementy są na miejscu, oraz czy e-hulajnoga nie uległa dodatkowym uszkodzeniom podczas transportu.


Jeśli zauważysz jakieś uchybienia w obecności kuriera spisz protokół szkody, ułatwi to zgłoszenie roszczenia do firmy kurierskiej.